sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Niksinurkka

Tässä linkissä sinulle 99 vinkkiä, joilla helpotat jokapäivästä elämää :D
 99 life hacks to make your life easier



Osa näistä olikin minulle jo ennestään tuttuja ja käytössä, kuten :

- lettutaikinan annostelu pannulle ketsuppipullosta

-vessa-/talouspaperirullien käyttö pitämään lahjapaperikääröt rullalla. Olen myös käyttänyt noita rullia niin, että jos olen joutunut kuljettamaan asiakirjoja, eikä ole ollut muovitaskuja, niin olen pyöräyttänyt paperit rullalle ja tyhjän hylsyn sisään, niin pysyvät nätisti rullalla ja matkustavat pienessä paketissa.

- kaksi kenkien säilytykseen tarkoitettua säilytyslokerikkoa olen nikkaroinut keittiönkaapin sisäpuolelle ja säilytän niissä pussukoissa särkylääkkeitä, kuumemittareita, närästyslääkkeitä, puikkoja, koukkuja, neuloja, lankaa ja kaikkea sellaista minkä pitää olla tarvittaessa nopeasti käden ulottuvilla niin ettei tarvitse penkoa koko kaappia ympäri.

Mutta sain tuolta uusiakin vinkkejä. Perjantaina minun piti töissä postittaa cd-levy, jolla ei ollut koteloa ja mietin miten sen postittaisin niin ettei levy naarmuunnu. Problem solved, sillä löytyihän siihenkin tuolta hyvä ja käyttökelpoinen keino :)

Erityisen kiitollinen olen kaikista noista nikseistä, jotka auttavat johtohelvetin selvittelyssä.

Nyt myös me aletaan juomaan urakalla mehuja, sillä tyttären kynien säilytyksen kanssa on ollut pitkään ongelma! EI OLE ENÄÄ! Nyt vaan juomaan urakalla mehuja. Katso linkki, niin tiedät mitä tarkoitan ;)

Mitä sinä ottaisit näistä käyttöösi? Tai mitä sinulla on jo käytössä?







Ei kommentteja: